بهره‌برداری بیش از 4 هزار میلیاردسرمایه‌گذاری در مازندران نیازمند پیگیری ویژه است

بهره‌برداری بیش از 4 هزار میلیاردسرمایه‌گذاری در مازندران نیازمند پیگیری ویژه است

وی با اشاره به اینکه برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر این کار در سطح استان و محل استانداری جلسات برگزار می‌شود، اظهار کرد: در منطقه و شهرستان نیز با حضور مدیران کل، روسای بانک‌ها و مدیران شهرستانی پرونده‌ها بررسی و در صورت نیاز مصوبات مطرح و یا جهت اقدام ابلاغ می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه این جلسه برای شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد بود و از هر شهرستان ۵ پرونده مطرح شد که البته در کنار آن پرونده‌هایی نیز به صورت اتفاقی مطرح و بررسی شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: بخشی از پرونده‌ها دارای مشکلات بانکی در قالب استمهال و پرداخت تسهیلات تکمیلی بودند و برخی نیز در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی دارای مشکل بودند که پیگیری شدند.

خیریان‌پور که برگزاری چنین جلساتی را بسیار موثر دانست، افزود: در برخی موارد واحدهای راکد یا در تملک بانک نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: در بخش دوم جلسه نیز برخی پروژه‌های مصوب جهش تولید استان که مربوط به شهرستان‌ها نیز می‌شد را مطرح و تاکید کردیم که امیدواریم شاهد تحقق برنامه‌های جهش تولید در استان باشیم.

خیریان‌پور تصریح کرد: یکی دیگر از مصادیق هم تکمیل طرح‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بوده که تا پایان سال به اتمام برسند و مواردی که در سطح استان احصا کردیم تقریبا ۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سطح ۲۳ شهرستان داریم که برای اتمام طرح باید پیگیری لازم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران

بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران در آمل، نیمه خرداد تحویل می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha